Zimski san uz Rolomont

Tokom ovogodisnjeg produzenog odmora u Kikindi imala sam malo vise vremena da se opustim, provodeci obilje slobodnog vremena s roditeljima koje nedovoljno vidjam, setajuci, citajuci i praveci planove za period koji mi predstoji. Ulica u kojoj se nalazi moj stan poplocana je nekim tajnim, nevidljivim magnetima koji neverovatnom snagom privlace sav kikindski saobracaj, ukljucujuci kamione za odnosenje smeca u nemogucim nocnim satima, paklene masine za ciscenje ulica, zakasnele raspevane pijance, turbo-folk taksiste kao i prve jutarnje autobuse. Ispod jastuka drzim najvecu gradsku kolekciju cepova za usi, minijaturni mp3 player i kremu za suncanje, posto je ujutro soba obasjana suncem ciji mi se prvi jutarnji zraci zabijaju pravo u zenicu desnog oka. 
attorno a Kikinda: la mia stanza 
Nemocna protiv neverovatne lenjosti velike vecine stanovnika ovoga grada koji kolima prelaze svaku udaljenost vecu od 150 metara dajuci srdacan doprinos tesko zagadjenom vazduhu, odlucila sam da je lakse pobuniti se protiv svetla. 
U pomoc mi je pristigao Rolomont, kikindska firma ciji proizvodni program obuhvata venecijanere, trakaste zavese, roletne i mnoge druge proizvode koji se izradjuju po meri, brzo, profesionalno i kvalitetno. Mlad, ljubazan i predusretljiv radnik kojeg vidite na delu za cas posla mi je premerio prozore, pokazao siroku paletu boja u kojima se venecijaneri mogu proizvesti, napravio predracun i - otisao. 
Vratio se u tacno zakazano vreme, isto tako brzo i profesionalno montirao venecijanere, pozdravio me i krenuo u nove radne pobede :)
attorno a Kikinda: montaggio di tende, ditta Rolomont 
Pala sam te veceri u dubok zimski san, iz kojeg sam se upravo probudila :) fino naspavana i odlucila da odmah napisem ovaj post u kojem toplo preporucujem usluge Rolomonta. 


Commenti