Portreti

Medju radovima izlozenim 2000-te godine na retrospektivnoj izlozbi Hrvoja Radovanovica nasao se i ovaj portret, nastao 1969. godine. Secam se njegovog nastajanja i uzbudjenja koje se u meni radjalo dok sam posmatrala oca kako slika. Svest o sebi kao da je dobijala na zamahu sa svakim potezom cetkice; radoznalost se mesala sa znatizeljom i nekom suptilnom decijom sujetom koja je proizilazila vise iz uverenja da cu i ja jednog dana tako vladati cetkicom nego iz zadovoljstva sto mi je zapala tako vazna uloga.
Hrvoje Radovanovic - Ritratto di Mirna, 1969 - Portret Mirne - Mirna's portrait
Jedan je od nekoliko, za mene, veoma vaznih portreta raznih clanova moje porodice, ravnopravno deleci to posebno mesto sa portretom mog dede, Stanka Radovanovica.
Hrvoje Radovanovic - Ritratto di Stanko - Portret Stanka - Stanko's portrait
Nasim venama vec stotinama godina teku dugine boje.

Family Tree
La donna fruttata
Poster cinematografici del 1938 - l’archeologia dello stencil

Commenti